Képviselőfánk

Baromi gyorsan lekopogom de nekem sohasem volt problémám az égetett tésztával, valószínű azért mert elsőre remek receptet és még jobb instrukciókat kaptam :)
Én most habtejszínnel lazított vanília pudinggal töltöttem meg őket és felvert habtejszínnel, de igaz ami igaz... főzött vanília krémmel a legfinomabb!


Hozzávalók:
A fánkokhoz:
100 g víz
100 g olaj / vaj 
100 g liszt
csipet cukor
csipet só
kb 3-4 db tojás

Vanília krémhez:
500 ml tej
3-5 ek cukor
1 csomag vaníliás pudingpor
100 ml habtejszín

kb 200-300 ml habtejszín

A vizet az olajjal, sóval, cukorral feltesszük forrni.
Ha felforrt, hozzáadjuk a lisztet és 1-2 percig keverjük.
A tésztát áttesszük egy tálba és gépi habverővel belekeverjük egyesével a tojásokat.
Nekem 3 és fél!! tojást vett fel a tészta, de azt az állagán majd fogjuk látni.
Habzsákból sütőpapírra bélelt tepsire köröket nyomunk a tésztából és mehetnek is a 220 fokra előmelegített sütőbe 10 percre, majd 180 fokon sütjük őket kb 15 percig.
Amíg hűlnek, elkészítjük a krémet, a vaníliás pudingot megfőzzük, majd ha kihűlt felvert habtejszínnel lazítjuk.
Egy fánk kalapját levágjuk, megtöltjük krémmel, majd mehet rá felvert habtejszín, visszaillesztjük a kalapot és már ehetjük is. 


Megjegyzések