Mákos habcsók

Szerintem mindenkinek kell egy biztos habcsók recept, így karácsony tájékán is, de én például imádok tortákat is dekorálni vele, szóval kb mindig van itthon... 
Rengeteg, de tényleg rengeteg receptet kipróbáltam már, volt hogy 3 órán át szárítottam, volt hogy csak 2... és még sorolhatnám... aztán Márk Szonja könyvében tényleg megtaláltam az igazit, és azóta már csak max 40 percig sütöm :)
Most egész mákkal szórtam, de azt hagyjuk el nyugodtan, mehet bele késhegynyi gél állagú ételfesték, pl zöld és akkor nyomhatunk ki fenyőfákat és így tovább! 


Hozzávalók:

2 db tojásfehérje
125 g cukor
1/3 tk almaborecet
1/3 tk étkezési keményítő

A tojásfehérjéket lazán felverjük, hozzáadjuk a cukrot és kb 7-8 percig verjük, amíg nem érezzük a habban a cukorszemcséket. Ehet bele az ecet és a keményítő, elkeverjük.
Habcsókokat nyomunk sütőpapírral bélelt tepsire és 110 fokon 30-40 percig sütjük.

Megjegyzések