Csokis muffin

Na jól elkezdtem kanyarodni a babaváró témától.... pedig vittünk muffint is!!
Szóval egy percre visszakanyarodnék... valami extrábbat akartam vinni, gondolkoztam juharszirupos, ilyen olyan csokis, mázas muffinon.... de nem sokáig mert leesett hogy Bécsbe megyünk, és a muffinoknak mondjuk ki kellene bírniuk az utat minőségromlás nélkül... jó, hát akkor sima csokis muffin... 
Nem rossz, bár én nem igazán szeretem az ilyen kevert jellegű sütiket, kellett volna bele még valami... de a muszáj az nagyúr... micsoda hétfői bölcsességek... :)))



Hozzávalók:
hát nekem 11 db lett nem 12 :)

2 tojás
150 g olvasztott vaj
150 g cukor
3 ek baracklekvár
150 g liszt
6 g sütőpor
50 g kakaópor
csipet só

A hozzávalókat csomómentesre kikeverjük, kiadagoljuk a muffin papírral bélelt formába és 170 fokon 15-20 perc alatt megsütjük.

Megjegyzések