Levendulás madeleine

4 éve vettem egy madeleine formát... aztán pakoltam ide, meg oda, elfeledkeztem róla... aztán hirtelen megtaláltam, jelnek vettem, kipróbáltam és várakozásomon felül teljesített!!! 
Nem ilyenre emlékeztem... de ez a madeleine puha, szaftos... imádom :)


Hozzávalók:
kb 12 db 

1 db tojás
35 g cukor
38 g olvasztott vaj
2 ek levendulaszörp
50 g liszt
késhegynyi sütőpor
csipet só

A tojást a cukorral fehéredésig keverjük, majd hozzáadjuk a vajat, a szörpöt, végül a száraz hozzávalókat.
A tésztát hűtőbe tesszük 1-2 órára, de akár egy egész éjszakára.
A tésztát a sütőformába kanalazzuk, úgy hogy csak 3/4-ig legyen benne.
180 fokra előmelegített sütőben kb 10-12 perc alatt készre sütjük őket.

Megjegyzések

  1. Nálunk örök kedvenc a madeleine. Végtelenül variálható, és isteni. Én is vettem gyorsan még egy formát, mert egy adag nem elég soha.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked van igazad!! Tényleg kell még egy forma nekem is... Sürgősen 😊😊😘

      Törlés

Megjegyzés küldése