Lisztmentes francia csokitorta

Még egy atombiztos recept... na vajon kitől?... :)
Hát persze... eredeti recept: itt.


Hozzávalók:
20 centis formához

200 g 65%-os étcsokoládé
200 g vaj
150 g cukor
4 db tojás
1 csipet só


A sütőt előmelegítjük 180 fokra.
A csokit és a vajat összeolvasztjuk gőz fölött, szobahőmérsékletűre hűtjük.
Hozzáadjuk a sót és az egész tojásokat majd alaposan kikeverjük.
Sütőpapírral bélelt formába öntjük és 20-25 perc alatt megsütjük.
Egy éjszakára hűtőbe tesszük.



Megjegyzések

  1. Ez egy óriási klasszikus. Meg is sütöm a hétvégére 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kis desszertetek lesz!!! :) kellemes nyuszit Szofikam 😘

      Törlés
  2. én is megcsináltam, isteni. Jolly Joker recept, köszi, hogy megosztotad ^_^ következő kiszemeltem a carrot cake cheesecake lesz, alig várom, hogy megsüssem... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi hogy megcsináltad ☺️ nagyon örülök hogy ízlett!!! Remélem az is kedvedre lesz 😘

      Törlés
  3. Kedves Orsi!

    Tanácsot szeretnék kérni, mivel nekem a sütéssel gondom akat. A leírtaknak megfelelően sütöttem. De sajnos a közepe nyers maradt.mi lehetett a gond?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Timesz!
      Ne haragudj hogy csak most válaszolok :(
      Sules utan ennek a kozepe nem lesz teljesen szilard, viszont a hutoben szepen megdermed egy ejszaka alatt.
      Ha ott sem, akkor sajnos nem volt neki eleg az a 25 perc.

      Törlés

Megjegyzés küldése