Lekváros piskótatekercs

Januárban döntöttem el hogy szeretném lecserélni a gáztűzhelyemet villanyra.... elég hosszú volt az út, mire eljutottam ide de végre tegnap birtokba vehettem az új sütőmet, és megfogadtam hogy piskótatekerccsel fogom felavatni, hiszen az nekem soha de soha nem sikerült még!!
A felavatás megtörtént, a sütőm remek, de nála már csak ez a tekercs szuperebb :))))
Ja meg hát a recept is tökéletes amit innen vettem.
Videó a recepthez: itt.


Hozzávalók:
1 tekercshez

6 db tojás
120 g cukor
120 g liszt

baracklekvár

A tojásokat szétválasztjuk és a fehérjét a cukorral habbá verjük.
Hozzáadjuk a tojássárgákat és óvatosan belekeverjük.
Hozzákeverjük az átszitált lisztet is.
Sütőpapírral bélelt gáztepsin egyenletesen elkenjük a masszát.
200 fokra előmelegített sütőben 10-12 perc alatt megsütjük.
Mikor langyosra hűlt, lehúzzuk róla a sütőpapírt és átesszük egy másik papírra.
Megkenjük baracklekvárral és a papír segítségével feltekerjük.
Hagyjuk teljesen kihűlni.

Megjegyzések