Epres fehércsokis túrótorta

Második legkedvesebb tortám, ami az én legjobb barátnőm szülinapjára készült.
Mindketten imádjuk ezeket a meztelen tortákat, ezért nem volt kérdés hogy ilyet kap... még sosem csináltam ilyet, szerintem elsőnek nem is lett rossz. :)
A krém receptjét Szofikától vettem innen, a dekoromat pedig ismét Ildóm csinálta, őt ITT keressétek :) 



Hozzávalók:
18 centis formához

Tészta:
3 db tojás
200 g cukor
200 ml olaj
100 ml tej
csipet só
125 g natúr joghurt
350 g liszt
1 csomag sütőpor

Krém:
500 g zsíros / krémes túró
200 g mascarpone
7 ek porcukor
200 ml habtejszín
200 g fehércsoki

kb 10-12 szem eper

Az egész tojásokat fehéredésig keverjük, közben adagonként adjuk hozzá a cukrot.
Mehet bele az olaj, a tej, a só, a joghurt, alaposan elkeverjük majd hozzáadjuk a lisztet és a sütőport.
3 db 18 centis tortaformába osztjuk a tésztát és 170 fokon kb 30 perc alatt megsütjük őket.
Tűpróba!!
Még langyosan kivesszük őket a formából és egy sütőpapírra rátesszük, fejjel lefelé, rakhatunk rá egy tányért is nehezékként.. ez azért kell hogy eltüntessük a púpot.
A krémhez a fehércsokit felolvasztjuk, kihűtjük.
A túrót a mascarponéval krémesre keverjük, ezt tehetjük késes aprítóban is.
A habtejszínt felverjük, összekeverjük a túrós krémmel, hozzáadjuk a cukrot és az olvasztott fehércsokit.
Összeállítjuk a tortát:
Alulra jön egy tortalap, a krém 1/3-a, apróra vágott eperrel megszórjuk, még egy lap, 1/3 krém, felvágott eper, és az utolsó lap.
A maradék 1/3 krémmel a torta tetejét és oldalát bekenjük.
Azonnal fogyasztható, de 1 éjszakára hűtőbe is betehetjük.

Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Köszönöm Szofikám!! A krémed nélkül ez nem jöhetett volna létre! :)))

      Törlés
  2. A viragok mibol vannak? Ehetoek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj azt hittem erre már rég válaszoltam.... :D
      Ostyavirágok néven keresd :)

      Törlés

Megjegyzés küldése