Nehéz sós teasütemény

Van ám még szilveszteri receptem, ami szintén jól szívja az alkoholt :)
Az eredeti receptet itt találtam, de legközelebb dupla adagot csinálok!


Hozzávalók:

Tészta:
375 g liszt
8 g só
200 g vaj
2 db tojássárgája
100 ml habtejszín

Tetejére:
1 db tojás
mák / kömény / sajt / szezámmag 

A tészta hozzávalóit összegyúrjuk, kinyújtjuk téglalappá kb 15 mm vastagságúra, tálcára tesszük és fél órára a mélyhűtőbe tesszük.
Én sima hűtőbe tettem 1 órára.
A téglalapot hosszabbik oldalánál felcsíkozzuk, majd a rövidebb oldalánál ferdén, rombuszokat vágunk de még nem szedjük szét őket.
A tetejét lekenjük tojással, megszórjuk tetszés szerint mákkal, köménnyel, sajttal, vagy ami szimpatikus.
A rombuszokat egyenként sütőpapírral bélelt tepsire tesszük és 190 fokra előmelegített sütőben kb 20-25 percig sütjük.

Megjegyzések

  1. Gyönyörűségesek, szeretem ezeket a sós vágott teasüteményeket ( is) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Karácsonyi sütiáradat után pláne jók nem? :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése