Fahéjas csillagok

Advent első vasárnapjára egy nagyon nagyon finom aprósüti receptem van!!
További előnye hogy abszolút tojásfehérje-mentő süti.
Csatolok még egy adventi koszorút is, amit én csináltam tortatálból és ezekkel a sütikkel is díszítettem, illetve ITT a tavalyim is, mindkettő nagyon szép szerintem és last minute :)
Na de előbb jöjjenek a csillagok!!


Hozzávalók:

Tészta:
500 g darált mandula
( vagy ebből 250 g helyettesíthető darált mogyoróval / dióval )
200 g porcukor
1 csipet só
1,5 tk őrölt fahéj
2 db tojásfehérje
2 ek narancslé

Máz:
1 db tojásfehérje
130 g porcukor

A tészta hozzávalóit összegyúrjuk, ha nagyon ragadnak akkor egy kis darált mandulát / diót / mogyorót adjunk még hozzá.
Hűtőben 1 óráig pihentetjük.
Porcukorral megszórt munkalapon kinyújtjuk, kiszaggatjuk.
A mázhoz a tojásfehérjét közepesen kemény habbá verjük, hozzáadjuk a porcukrot és addig verjük amíg egy sűrű masszát nem kapunk.
Mindegyik csillag tetejét megkenjük a mázzal és 170 fokra előmelegített sütőben 10-12 perc alatt megsütjük.
Hagyjuk teljesen kihűlni, zárt dobozban sokáig eláll.

Idei adventi koszorú ötlet: 



Még az asztali díszemre is került belőle: 


Megjegyzések