Csokis kifli

Újabb recept Limarától, amit a Férfim vihet reggelire :)
Eredeti recept: itt.
Én féladagot csináltam és csak szimplán lekentem a tésztát, felvágtam és feltekertem.


Hozzávalók:
300 g liszt
csipet só
35 g cukor
1 tojássárgája
35 g olvasztott vaj
150 ml langyos tej
15 g élesztő
1 tk cukor

60 g étcsoki
1 ek holland kakaópor
35 g cukor
1-2 ek lekvár

1 db tojás

A langyos tejbe elkeverjük az 1 tk cukrot, hozzáadjuk az élesztőt és hagyjuk felfutni.
Addig a többi hozzávalót egy tálba mérjük, hozzáadjuk az élesztős tejet majd kidagasztjuk a tésztát.
Kelesztőtálban csináltam, ezért 20 perc alatt megkelt, amúgy 40-50 perc.
A krémhez az étcsokit, a kakaóport és a cukrot késes aprítóba tesszük és finom por állagúvá őröljük.
Annyi lekvárt adunk hozzá hogy kenhető krémet kapjunk.
Ha megkelt a tészta, kétfelé vesszük, kört nyújtunk belőle, megkenjük a krém felével és cikkekre vágjuk. 
A cikkeket feltekerjük és sütőpapírral bélelt tepsire tesszük őket.
Így járunk el a tészta másik felével is.
Lekenjük őket egy felvert tojással és 200 fokra előmelegített sütőben kb 15-20 perc alatt megsütjük őket.



Megjegyzések