Sárgabaracklekvár

Idén végre rászántam magam hogy tegyek el barackot, ne csak a családtagjaimat rövidítsem meg állandóan :)
A matricákat ITT kéretik keresni :)
A lekvárba én raktam egy kevés dzsemfixet, de jóval kevesebbet mint ami a zacskóra van írva hogy kicsit azért híg legyen.
A barackot én nem hámoztam meg miután olvastam hogy sokkal ízletesebb úgy... és tényleg :)


Hozzávalók:

kb 2700 g sárgabarack
( kimagozva ennyi a súlya )
600 g cukor
1 zacskó 3:1-ben dzsemfix szuper
( dr oetker és 25 g )

A sárgabarackot alaposan megmossuk és kimagozzuk.
Botmixerrel pürésítjük, ízlés szerint teljesen, vagy hagyunk benne darabokat.
Hozzáadjuk a cukrot és a dzsemfixet majd forrástól számított 3 percig főzzük.
Nagyon steril, csírátlanított üvegekbe töltjük.
Az üvegeket sterilizálhatjuk sütőben, mikróban, mosogatógépben.



Megjegyzések

Megjegyzés küldése