Forró csoki kanalak

Még egy ajándékötlet van a tarsolyomban HOHOHO... nekem ez még mindig vicces :))



Semmi másra nincs szükség mint fa- vagy műanyag kanalakra, csokira és ízlés szerint valami díszre. Én csak randomra olvasztottam egy kis csokit, megszórtam díszekkel és beraktam a hűtőbe de Nők Lapja Desszert csokis különszámában van egy konkrét recept:
A kanalaimat innen rendeltem.

Hozzávalók:

12 darabhoz

50 g étcsoki
50 g fehércsoki
50 g tejcsoki
dekorgyöngyök
12 db kanál

A csokikat külön felolvasztjuk vízgőz fölött, majd belecsurgatjuk a kanalakba.
Megszórjuk dekorgyöngyökkel / kókuszreszelékkel és hagyjuk megszilárdulni.
1 kanálból 1 dl tej hozzáadásával készíthetünk forró csokit.

Megjegyzések

  1. Nagyon klassz!A pékzsinegedet is onnan rendelted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Ez Ikeás, vastagabb mint a pékzsineg, de a linkelt blogban tudsz venni ilyen színű pékzsineget :)

      Törlés
  2. Igen,ez meg mindig egy gigacuki ajandekotlet :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése