Körtés tiramisu

Pontosabban körtelekváros :))
Az eredeti receptet itt találtam, viszont én nem kezdtem el körtelekvárt készíteni, mert van nekem egy fantasztikus Tokaji aszús fügés körtelekvárom amit még a Lekvárosházból rendeltem :)


Hozzávalók:
2 pohárhoz

4 db babapiskóta
1 dl hideg habtejszín
100 g mascarpone
1 tk porcukor
kb 1 dl kávé
körtelekvár

A szobahőmérsékletű mascarponét jól kikeverjük a tejszínnel és a cukorral.
Egy pohár aljára lekvárt teszünk, tetejére kávéba áztatott babapiskótát, egy adag mascarponés krémet és így járunk el a másik pohárral is.
Lekvárral és piskótával díszíthetjük.

Megjegyzések

  1. Én viszont főztem körtelekvárt, így köszönet az ötletért! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh igen, a házi készítésű körtelekvárnál nincs is jobb szerintem :) Remélem ízleni fog!!!

      Törlés

Megjegyzés küldése