Kapros túrós pohárkrém

Nagyon nem szerettem a kaprot mert az iskolai tökfőzelék jutott állandóan az eszembe róla amit belém erőltettek és otthon szépen ki is jött belőlem... 
Aztán 4 barátnőmmel összeültünk és kitaláltuk hogy vacsoracsatázni kellene... amikor megkaptam a menüt és megláttam a desszertet elkezdtem húzni az orrom másrészt viszont nagyon kíváncsi lettem! Megkóstoltam, szerelmes lettem, fantasztikusan finom!!!





Hozzávalók:

  • 500 g túró
  • 2 dl habtejszín
  • 2 púpos ek méz
  • 1 ek porcukor
  • 1 citrom reszelt héja
  • csipet só
  • 1 csokor kapor
  • kb 100g darált keksz
  • kb 50 g szeder ( vagy bármilyen más savanykásabb gyümölcs )


A habtejszínből kemény habot verünk.
A túrót elkeverjük a mézzel, a cukorral, a sóval, a citromhéjjal, az apróra vágott kaporral, végül beleforgatjuk a habot.
Poharakba rétegezzük: keksz, krém... stb tetejére gyümölcsöt teszünk és 1-2 órára berakjuk a hűtőbe pihenni.

Megjegyzések