Mandulalisztes piskótatekercs

A kíváncsiság hajtott miután több helyen találkoztam már vele... mondom lesz ami lesz... a macaronok miatt amúgy is van 1 kiló mandulalisztem, hát ha most abból kárba megy 100 g.. legyen... de nem ment kárba és nagyon is jól laktam :)


Hozzávalók:

5 db tojás
100 g cukor
100 g mandulaliszt
csipet só

lekvár

A tojásokat szétválasztjuk, a fehérjét egy csipet sóval félig felverjük, majd hozzáadjuk a cukrot és egy kemény habbá verjük.
Beleforgatjuk a tojássárgákat, majd a mandulalisztet.
Sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük, elegyengetjük majd 190 fokra előmelegített sütőben 10-13 percig sütjük.
Én sosem tekerem fel melegen, pláne nem vizes konyharuhán... megvárom míg kicsit hűl, leszedem róla a sütőpapírt, megkenem lekvárral és feltekerem. 

Megjegyzések

  1. Nagyon gusztaaa, kipróbálós ;) én most mákos-epres piskótatekercsre készülök :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése