Nyomtatás

Print Friendly and PDF

2016/02/09

Pizza virág

Egy tasty videó alapján jött az ötlet egy nagyon gyors vacsorára.
A leggyorsabb: kész pizzatészta, pizzakrém és sok sajt. Én megcsináltam a szuper pizza tészta receptemet előző nap, kikaptam a hűtőből és pár perc múlva vacsora!!! :)




Tésztához:

300 g liszt
2 tk só
1 ek olívaolaj
kb 2 dl langyos víz
1 tk szárított élesztő

Szósz:
Sűrített paradicsom
só, bors
oregano

reszelt sajt
1 db tojás a kenéshez

A tészta hozzávalóit összegyúrjuk 15 percig pihentetjük, majd berakjuk a hűtőbe és egy éjszakát ott hagyjuk, vagy 2-3 óráig szobahőmérsékleten pihentetjük tovább és utána dolgozunk vele.
A sütőt előmelegítjük 200 fokra.
A szósz hozzávalóit összekeverjük.
A tésztát kinyújtjuk és egy lapos tányér segítségével két kört vágunk ki belőle.
Az egyiket ráfektetjük egy sütőpapírra, megkenjük szósszal, megszórjuk reszelt sajttal majd rátesszük a másik kört.
A közepébe beleállítunk egy feles poharat az lesz a közepe,
Egy éles késsel bevagdossuk a tésztát körbe, majd mindegyik "szirmot" kétszer megcsavarunk.
A sütőpapírral együtt áthelyezzük egy tepsire, lekenjük tojással és kb 15 percig sütjük.

2 megjegyzés:

  1. huu, ezt eddig csak édes változatban csináltam, na de így pizzaként is elég ütős lehet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom!! Gyönyörű volt a kókuszos csillagod!! Imádtam :)

      Törlés