Nyomtatás

Print Friendly and PDF

2015/02/12

Narancsos mákgolyó

Édesanyámnak kellett legyártanom 90 db golyót egy összejövetelre, választottam egy avokádós trüffelt ( amiről baromira elfelejtettem képet csinálni ), egy mogyorós golyót és hát természetesen ötletért még beszaladtam Szofihoz ahol tárt karokkal várt engem a narancsos mákgolyó receptje és kiabálta hogy vigyél el :)))
Dupla adagot csináltam, és pont meglett a 30 golyócskám! Oreo kekszet nem kaptam sehol, fogalmam sincs hol van a lelőhelyük de megoldottam simán ment bele még mák meg keksz :)





Hozzávalók ( kb 30 db-hoz )
250 g darált keksz
150 g darált mák
1-2 ek porcukor
2 narancs reszelt héja és leve
2-3 púpos teáskanál mascarpone (  hogy szépen összeálljon a tészta )
Tetejére:
200 g fehércsoki
darált mák
fogpiszkáló

Az összes hozzávalót összegyúrjuk, és golyókat formázunk
A csokit megolvasztjuk, a golyók tetejét megmártjuk a csokiban, meghintjük mákkal, mindegyikbe szúrunk 1-1 fogpiszkálót és a csoki dermedéséig a hűtőbe tesszük.

3 megjegyzés:

  1. Juhuuu,golyo buli!!! nagyon kis csecsek lettek!az avokados truffelen en is agyalok par hete h kiprobalom,mondd meg de oszinten: finom? puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj bocsi hogy csak most válaszolok, én tartottam tőle eleinte hogy avokádó... de nekem nagyon bejött!!! az apróséfen találtam a receptet, én azt csináltam! És az a meglepő még hogy annak kérték el legtöbben a receptjét :) pussziii

      Törlés
  2. Juhuuu,golyo buli!!! nagyon kis csecsek lettek!az avokados truffelen en is agyalok par hete h kiprobalom,mondd meg de oszinten: finom? puszi!

    VálaszTörlés