Nyomtatás

Print Friendly and PDF

2014/12/28

Puncsgolyó

A puncsszeletben mindig is a közepét szerettem, most itt van, sütés nélkül, golyóformában :)
Barátaimnak csináltam, mert elfogyott az összes karácsonyi sütim és mégiscsak illene megvendégelnem őket valamivel... remélem még nincs édesség undoruk :))
Ez is mint az összes golyó, nagyon hamar elkészül és nagyon finom, bátran fel lehet venni a last minute édességek sorába ha szeretjük a puncsszeletet de főleg a belsejét :)))


Hozzávalók: ( kb 20-25 db golyóhoz )
300 g darált babapiskóta ( háztartási keksz is jó )
100 g cukor
300 g baracklekvár
0,5 dl víz
pár csepp rumaroma
50 g mazsola ( opcionális )
1 ek kakaópor



Hempergetéshez:
darált babapiskóta / keksz

A cukrot, a lekvárral, a vízzel, az aromával és a mazsolával feltesszük főni. Akkor jó ha a cukor elolvadt és a mazsola egy picit megduzzadt. Hozzáadjuk a kakaóport.
Ha ez kész, összekeverjük a darált babapiskótával, golyókat formázunk, és meghempergetjük darált kekszben / babapiskótában, ( vagy bármiben ízlésünk szerint )

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nagyon finom, de most már visszaállok a heti egy sütésre mert édesség túladagolásom van :)

      Törlés
    2. Én is!!!Ma kezdtem, és hihetetlenül jó érzés volt már az is, hogy gyümölcsökkel-zöldségekkel pakoltam tele a kosaram :)

      Törlés
    3. Elhiszem!! Én is megyek nem sokára boltba, veszek egy csomó mandarint :))

      Törlés