Nyomtatás

Print Friendly and PDF

2014/12/23

Narancsos diós grillázs

Nagyon rég ettem grillázst és amikor megláttam a receptet a Nők Lapja konyha desszertek karácsonyi újságjában, nagy kedvet kaptam hozzá hogy még ilyet is pakoljak a kis csomagokba amit a családtagoknak készítettem az ajándékok mellé :)
Még van azért egy két süti amit még szeretnék elkészíteni...meglátjuk lesz e időm és erőm hozzá de az utolsó erőmig sütök az biztos :)






Hozzávalók:


300 g cukor
100 g apró darabokra tört dió
1 narancs héja
2 ek frissen facsart narancslé


A cukrot a narancslével és a narancs reszelt héjával együtt feltesszük alacsony lángra, ha már elkezd olvadni, időnként megkeverjük és közepesen barna karamellt készítünk.
A apró darabokra vágott diót hozzákeverjük, majd egy sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük és nagyon gyorsan elsimítjuk. A cukor nagyon gyorsan köt és keményedik.
Ha kihűlt felaprítjuk és már mehet is ajándékba :)

2 megjegyzés:

  1. szia! Mikor kerül bele a narancshéj? Azt nem látom a leírásban! Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Bocsánat azt elfelejtettem leírni valóban! A narancshéj rögtön a legelején kerül bele amikor a leve :)

      Törlés