Nyomtatás

Print Friendly and PDF

2014/09/30

Bögrés kókuszos

Ezt a receptet 2013 március 22.én raktam fel ide, azért tudom ilyen jól mert most töröltem ki a bejegyzést és csináltam egy újat mert az a kép ami a réginél volt majdnem hogy vállalhatatlan... én nem tudom mit képzeltem annó hogy az miért állja meg a helyét... na mindegy vagyok így még egy két receptemmel, de szép sorba kicserélgetem a képeket :)


Hozzávalók:

  • 1 bögre = 300 ml
  • 2 db tojás
  • 1/2 bögre porcukor
  • 1 bögre tej
  • 1/2 bögre olvasztott vaj ( kb 150 g )
  • 2 bögre liszt
  • 1 csomag sütőpor
  • 1/2 bögre kókuszreszelék

Tetejére:

  • 1/2 bögre kókuszreszelék
  • 1/2 bögre porcukor
  • 200 ml habtejszín


A tojásokat elkeverjük a porcukorral, a tejjel és a vajjal, hozzáadjuk a lisztet, a sütőport majd a kókuszreszeléket.
Kivajazott kilisztezett tepsibe simítjuk a tésztát és még sütés előtt megszórjuk porcukorral és kókuszreszelékkel.
180 fokon tűpróbáig sütjük.
Még melegen meglocsoljuk a habtejszínnel.

2 megjegyzés:

  1. Uuuuristen Orsika,Anya mult hetvegen pont ilyet sutott es elsoszamu kedvenc sutimme lepett elo!!!Annyira isteni!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg??? Jaj de jó :) Nálunk is nagy kedvenc iszonyat mennyiséget tudok belőle enni :)

      Törlés