Nyomtatás

Print Friendly and PDF

2014/06/03

Dupla csokis cupcake

Találtam egy isteni receptet a közös barátnős sütésre, ám bodzaszörpöt elfelejtettem venni és amúgy is rájöttem hogy én a tejszínhabot nem is szeretem, de ugyanezen az oldalon ráakadtam egy csodálatos frosting receptre, így már csak annyi dolgom volt hogy a sima csokit fehérre cseréljem és voilá :)
Maga a csoda! Puha tészta, kellemesen édes tetőcskével....




Hozzávalók: 24 db tündérsütihez

  • 100 g liszt
  • 20 g kakaópor
  • 140 g cukor
  • 1,5 tk sütőpor
  • 40 g vaj
  • 1 dl tej
  • 1 db tojás
  • csipet só

Tetejére:

  • 150 g vaj
  • 100 g fehércsoki


A vajat a cukorral elkeverjük, hozzáadjuk a tojást a tejet, majd a lisztet, a sütőport, a kakaót és egy csipet sót.
200 fokon 13-14 percig sütjük.
A krémhez a vajat a csokival felolvasztjuk, hagyjuk kihűlni majd dermedésig hűtőbe tesszük. Utána kézi habverővel szép krémesre keverjük. Habzsákba töltjük és a kihűlt sütik tetejére nyomjuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése