Nyomtatás

Print Friendly and PDF

2013/12/22

Túrós csillagok

Ezt a receptet én először Flóránál, utána meg Mónikánál láttam meg, aki végig sütötte az az egész Váncza könyvet 1 év alatt! Nagyon jó blog, főleg hogy Mónika megosztja a saját tapasztalatait is minden receptnél, illetve ami nem teljesen egyértelmű most már azt pontosítja :)
Aztán eszembe jutott hogy nekem is megvan ez a könyv...fel is lapoztam és elkezdtem a csillagokat. Imádom a régi könyvek illatát :)
Én is kevesebb vajat használtam, valamint a csokimártogatás előtt nem szórtam be vanillin cukorral, de az emberem elől így is el kellett dugnom hogy maradjon 24.re....



Hozzávalók:

  • 200 g túró
  • 80 g cukor
  • 150 g vaj
  • 250 g liszt
  • fél csomag sütőpor
  • 200 g étcsokoládé


Az összes hozzávalót, a csoki kivételével összegyúrjuk. Négyszer kinyújtjuk és hajtogatjuk.
Végül kinyújtjuk, csillag alakú szaggatóval kiszaggatjuk és 180 fokon 10-12 percig sütjük.
A csokit megolvasztjuk, majd a kihűlt csillagok felét belemártjuk. Sütőpapíron hagyjuk száradni, dobozba tesszük és eldugjuk :)

2 megjegyzés: