Húsvéti marcipános linzer

Szofi kekszei megihlettek, úgy hogy még február közepén megrendeltem magamnak ezeket a kis rúgós kiszúrókat, rögtön rendeltem is mellé egy adag színes marcipánt, és amint megérkezett minden, vacsorakészítés helyett kekszeket gyártottam, próbasütésként Húsvétra. :)
A kiszúrókat amiket használtam innen rendeltem, de természetesen itthon is lehet, pl itt.




Hozzávalók:

380 g liszt
250 g vaj
120 g porcukor
3 db tojássárgája
1 citrom / narancs reszelt héja

Amire szükség lesz még:
lekvár
ecset
színes marcipán / natúr marcipán és ételfesték
sütipecsétes kekszkiszúró


A tészta hozzávalóit összegyúrjuk és 1 órára hűtőbe tesszük.
Az idő letelte után, enyhén lisztezett deszkán kinyújtjuk, kiszaggatjuk különböző mintákkal és sütőpapírral bélelt tepsire tesszük.
170 fokra előmelegített sütőben kb 10-12 percig sütjük.
Amíg a kekszek hűlnek addig porcukorral vagy keményítővel megszórt munkafelületen kinyújtjuk a marcipánokat, kiszaggatjuk őket, de ezekbe már mintát is nyomunk.
1-1 kekszet megkenünk lekvárral és ráragasztjuk a marcipánt.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése