Habcsókfenyőfa

Amikor habkarikát készítettem, egy részébe tettem zöld ételfestéket és ilyen szuper aranyos fenyőfákat szárítottam a sütőben :)




Hozzávalók:


Hozzávalók:

2 db tojásfehérje
csipet só
75 g + 25 g porcukor
25 g étkezési keményítő

zöld ételfesték
színes dekorcukor


A tojásfehérjéket egy csipet sóval kemény habbá verjük.
2-3 részletben adjuk hozzá az átszitált 75 g porcukrot, közben folyamatosan járatjuk a gépi habverőt.
Ha a porcukor utolsó részletét is hozzáadtuk akkor még addig verjük amíg egy jó kemény habot nem kapunk, amibe ha késsel belevágunk ottmarad a nyoma.
Ha ez kéz akkor kézi habverőre váltunk és apránként hozzáadjuk a szintén átszitált keményítős porcukrot és elkeverjük benne.
Hozzáadjuk az ételfestéket.
A sütőt bekapcsoljuk 100 fokra.
Habzsákba töltjük a masszát és egy sütőpapírral bélelt tepsire, fenyőfákat nyomunk.
Megszórjuk cukorral és 3 órán keresztül szárítjuk.
Én résnyire ki is szoktam nyitni a sütő ajtaját.

Az eredeti receptet itt találtam.

Megjegyzések